Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2013 12:44 - Едно много популярно изказване на Уди Алън...
Автор: jivi93 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3336 Коментари: 8 Гласове:
27

Последна промяна: 26.02.2016 16:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Едно много популярно изказване на Уди Алън гласи следното:

image

 
Много хора се прехласват по тая мисъл и може да я видите споделена от много хора във Фейсбук. Аз не бих я споделила. Защо трябва да изживяваме живота си наобратно, след като по нормалния начин е същото!? Дори, бих казала, че е по-хубаво! Ето как е:

Раждаш се и почти непрекъснато спиш. После се събуждаш у дома и всеки ден се чувстваш все по-добре и по-добре. Записват те на детска градина, защото си твърде пълен с енергия и ентусиазъм за игри, които трябва да споделиш с други връстници. Минаваш през училището, където се сдобиваш с много приятели и се научаваш да броиш и още няколко полезни неща. На първия ти работен ден, дори да не получиш златен часовник, започваш да учиш истинските уроци на живота, а след месец започваш да харчиш първата си заплата и т.н.
След 40 години работа се чувстваш толкова млад, че се впускаш с наслада в пенсионирането си. Купонясваш, пиеш, ядеш и развратничиш, защото имаш достатъчно свободно време. После, ако не отидеш в старчески дом, където е подобно на детската градина, ти довеждат да се грижиш за прекрасните ти внуци и животът ти става досущ като в детската градина - играеш, пееш и се смееш до премала. Някой ден умираш. След това прекарваш вечността в луксозни условия в присъствието на Бог! И това никога не приключва! - Живи ;)

И ако хората не са забелязали, че нормалното протичане на живота е толкова приятно, дали, ако нещата се случваха по описания от Уди Алън начин, щяха да го забележат?!

Така че, усмихнете се! 
Животът е прекрасен!

image


Тагове:   щастие,   живот,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nrd - Поздрави!
06.08.2013 23:54
Подкрепям Вашата позиция!Усмивки и от мен!
цитирай
2. bven - Животът всеки го програмира сам:))))))))
08.08.2013 18:20
после се сърди на другите...
Усмивки!
цитирай
3. metlichina - ех...
18.08.2013 22:35
усмивки и от мен...
цитирай
4. pvdaskalov - Аз пък, на инат...
30.08.2013 23:23
харесвам и двата варианта, но давам превес на Удито, защото при него ГАРАНТИРАНО потъваш в небитието, без да разбираш това. Вторият вариант, нормалният, е неизбежен, но не искам да съм в съзнание, да разбирам, че никога повече няма да видя слънчевия изгрев. Искам да изглупея, да се усмихвам безпричинно, но да мога да се самообслужвам до последно, да не съм в тежест никому. Не искам и почести. Излишно е. Ами ако е студено или вали пороен дъжд? Не искам и некролози. Голяма работа, че 6-те милиарда ще намалеят с една прашинка...
Извинете ме, но и Уди се е развихрил да фантазира. Нали пред Бог сме равни? Нека и аз да си кажа думата...
Поздрави! И спокойно. Усмихвам се, но съзнателно и усмивката ми е 24-каратова, когато си помисля колко добри приятели си имам в Нет-а.
цитирай
5. jivi93 - Благодаря, pvdaskalov
25.02.2016 12:28
pvdaskalov написа:
харесвам и двата варианта, но давам превес на Удито, защото при него ГАРАНТИРАНО потъваш в небитието, без да разбираш това. Вторият вариант, нормалният, е неизбежен, но не искам да съм в съзнание, да разбирам, че никога повече няма да видя слънчевия изгрев. Искам да изглупея, да се усмихвам безпричинно, но да мога да се самообслужвам до последно, да не съм в тежест никому. Не искам и почести. Излишно е. Ами ако е студено или вали пороен дъжд? Не искам и некролози. Голяма работа, че 6-те милиарда ще намалеят с една прашинка...
Извинете ме, но и Уди се е развихрил да фантазира. Нали пред Бог сме равни? Нека и аз да си кажа думата...
Поздрави! И спокойно. Усмихвам се, но съзнателно и усмивката ми е 24-каратова, когато си помисля колко добри приятели си имам в Нет-а.

Знаеш, че уважавам мнението ти и думите ти са ми ценни! А животът е хубав откъдето и да го погледнеш! Поздрави!
цитирай
6. jivi93 - Благодаря, nrd
25.02.2016 12:29
nrd написа:
Подкрепям Вашата позиция!Усмивки и от мен!

Усмивки!
цитирай
7. jivi93 - Точно така, bven... Животът всеки го програмира сам
25.02.2016 12:31
bven написа:
после се сърди на другите...
Усмивки!

:) Поздрави!
цитирай
8. jivi93 - Усмивки, metlichina
25.02.2016 12:32
metlichina написа:
усмивки и от мен...

Животът е прекрасен, нали?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jivi93
Категория: Лични дневници
Прочетен: 595786
Постинги: 121
Коментари: 456
Гласове: 5521
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930